Zoeken in deze blog

woensdag 22 februari 2017

Verjaardagskaartje!

Op het Creatijd-forum heb ik me opgegeven voor de verjaardagslijst. Het concept is heel eenvoudig: als er iemand van deze lijst jarig is, stuur je een zelfgemaakte kaart op. Op je eigen verjaardag krijg je dus ook van iedereen een mooie kaart terug. Aangezien de postbode vooral minder leuke brieven brengt, vond ik het heel leuk om mee te doen. Dat geeft me ineens ook een stimulans om wat meer kaartjes te maken!

Yvon was als eerste jarig. Voor haar maakte ik dit kaartje. Dat uiltje blijf ik linken aan mijn oudste zoontje, omdat ik het gebruikte voor zijn doopsuiker...






Op naar de volgende jarige! En in maart... ben ik daar zelf ook bij!

1 opmerking:

  1. Wat een leuk kaartje is dat geworden en zo leuk dat uiltje, logisch dat je het nog associeert met ede geboorte van Tijn.

    BeantwoordenVerwijderen