Zoeken in deze blog

maandag 31 oktober 2016

In de wolken...

Bij mijn eerste zwangerschap was ik niet zo op de hoogte van het voordeel van een zelfstandige vroedvrouw. Toen ik na 3 dagen ziekenhuis nog geen uur geslapen had - in totaal - zat ik zo diep in de put, dat ik het niet zag zitten om alsnog iemand te contacteren. Wie weet wat ze me zouden vragen of laten doen!
Bij mijn tweede zwangerschap wilde ik absoluut een positievere ervaring, dus ging ik al op voorhand op consultaties, zodat ik de vroedvrouwen al kende tegen dat ze na de bevalling zouden thuiskomen... en sindsdien ben ik grote fan! Ze waren echt geweldig, dus toen het tijd was om af te ronden, besloot ik de twee vroedvrouwen die me begeleid hadden, een bedankje te geven!

Het thema was snel gekozen, want de praktijk heet 'De wolk'. Ik sneed dit schattige wolkje uit met de Silhouette en etste het op een glazen voorraadpotje. Om eens iets anders te doen dan de klassieke snoepjes en chocolade, vulde ik het met zelfgemaakte granola!





Als bijpassend kaartje sneed ik het wolkje uit wit papier en een gouden rand erachter, omdat zij ervoor gezorgd hadden dat mijn 'wolk' toch altijd een gouden randje had. Dit geheel kleefde ik op een kraft kaartje... Kraft vind ik toch altijd heel mooi als basis voor een kaart, zeker als het een clean & simple is, zoals deze!



En beide ontvangers waren heel blij met hun bedankje!

2 opmerkingen:

  1. Ik wil dus ook een silouette!!! :). Ik ben er nu toch wel voor aan het sparen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee en superleuk uitgevoerd ook, de potjes de kaartjes de granola, echt heel leuk gedaan, Daar zullen ze echt blij mee zijn geweest. Je blog ziet er ook zo lekker vrolijk uit, en van naam veranderd? Ik hoop weer echt vaker op bezoek te kunnen komen!! xx

    BeantwoordenVerwijderen