Zoeken in deze blog

zaterdag 7 november 2015

Halloween

Op het Creatijd forum gaat er jaarlijks een Halloween-kaartenswap door: je wordt gekoppeld aan iemand en voor deze persoon maak je een mooie Halloween-kaart. Die persoon zorgt er ook voor dat jij een leuke kaart ontvangt!

Altijd leuk, zo'n post, dus doe ik ook graag mee. Daarnaast vind ik Halloween wel iets hebben. Niet meteen het griezelen, want van enge films slaap ik niet... Maar de magie, de heksen, de pompoenen en de gezelligheid, tja, dat heeft iets.

Dit jaar mocht ik voor Sylvia een kaartje maken. Na laaaaang nadenken (ik kan nooit kiezen welk model ik zal nemen!) is het dit geworden... Oud papier van Graphic 45 als ik me niet vergis, en verder nog wat werk van de Silhouette...

 
 Zelfs de envelop was in Halloween-stijl versierd :)

En deze kaart kreeg ik van Sylvia terug! Ze lag al twee weken op mijn kast te wachten om geopend te worden, want dat mocht pas op Halloween zelf!
De foto's zijn erg flets, maar ik kreeg ze niet 'mooi' bewerkt... :(



1 opmerking:

  1. Als ik mijn scherm iets achterover zet zijn de kleuren heel mooi hoor Sara. Je hebt er een mooi kaartje van gemaakt, een pláátje! Met een envelop in stijl :)
    En de kaart die je teruggekregen hebt is ook leuk!

    BeantwoordenVerwijderen