Zoeken in deze blog

zaterdag 3 november 2012

Halloween!

Ondanks dat ik niet van spannende en enge dingen hou, vind ik Halloween wel leuk! Ik ben dol op pompoenen, heksen, kaarslicht en alles wat er bij komt.
Daarom maakte ik deze Halloween-cupcakes!

Ze waren niet alleen griezelig, maar ook nog eens lekker erbij :)

En op Scrapper's Anonymous en op Scrapfever deed ik ook nog mee aan een Halloween-kaartenswap.
Deze mooie kaartjes heb ik ontvangen! Helaas heb ik geen foto's van mijn eigen gemaakte kaartjes, vergeten!!



1 opmerking:

  1. Ohhh SAra ik heb de foto's van jou kaart al gemaakt maar nog niet verstuurd aan je. Kun jij je emailadres even op mijn blog zetten. Ik plaats dat uiteraar niet in het openbaar.
    Je cupckaes zijn supermooi en je hebt heel leuke kaarten gekregen zeg!!!

    BeantwoordenVerwijderen