Zoeken in deze blog

woensdag 26 september 2012

Buckle card & andere...

Het is weer herfst, met bijhorende windvlagen en regenbuien... Het is al opmerkelijk frisser buiten, dus... tijd om wat meer te knutselen!

Volgende kaartjes maakte ik recent.

Een 'gewoon' verjaardagskaartje met vele kleurtjes...

Een herfstige verjaardagskaart...

En tot slot ben ik ook op zoek gegaan naar eens wat anders dan altijd de typische dubbele kaart, en ik vond een leuke tutorial van Beate Johns: een Buckle card, een kaartje met een sluiting! Ik gaf er een beetje een eigen draai aan en zo kwam ik tot dit resultaat. Ik heb er ondertussen al een aantal op deze manier gemaakt!

2 opmerkingen:

  1. Wat heb je een geweldige nieuwe layout gemaakt voor je blog!! Echt gaaf!
    Net zoals je kaartjes. Lekker kleurig, daar hou ik van...
    Liefs,
    Arja

    BeantwoordenVerwijderen